17 Şubat 2012 Cuma

En iyi ev hanımı ödülleri

Çok heyecanlıyım!
Çok hamaratım!
Çok temiz, çok şık, çok hatır şinasım.
Çünkü ben en mükemmel ev hanımı aday adayları arasındayım.
Kafaya taktım bu kabul günü altın kupayı ben kaldıracağım.
Sabah erkenden kalkmalıyım, gerekiyorsa ağda yaptırmalı, manikür yaptırıp saçlarımada fön çektirmeliyim. Ne giyileceği bir hafta öncesinden düşünülmüş ancak o gün geldiğinde hayır bu olmadı diyerek değiştirilmiş ve ortada kalınmış mağdur bir kadınım.
     Dolap bana ben ona kötü kötü bakıyoruz. Kıyafet olsa ayakkabı olmuyor, ayakkabı olsa oje uymuyor...
    Kolay değil, kabul günü. Adı üzerinde KABUL günü. Kadınlar arasında KABUL olunmak ve bayan en iyi ev hanımı ünvanını kaptırmamak amacı ile bu hummalı hazırlık yapılmalı.
     Kocana en pecmurde halin ile görünebilirsin hatta kaynanana yakalanabilirsin ama rakip ev hanımları kulubü yani altın günü üyesi arkadaşlarına ASLA!
     Ha bir de bu kabul gününün senin evinde olması durumu vardır ki İMDAAAAAT diye çığlıklar attıırır, tabiri caiz ise üç buçukta attırır. Sabahın seher vakti kalkarsın. Hiç kimsede yemediğin pastaları yapmalı, en köpüklü kahveyi yapmalı,en temiz ev kadını ünvanını kapmalı, en şık, en çok koşturan, en misafir perver, en topuklu ayakkabı üzerinde acı çeken, en şık, en iyi göbek atan ev kadını olup üç dalda oscar ödülünü kapmalısın.
Kolay değil sen ev hanımısın.
Haa birde bunları yapamayan gruplar vardır ki; yazııııkkkk onlara dedirtiten....
Onlar bu kulüp üyeleri arasında en acınası, en kınanası, en şanssızı, en bahtsızıdırlar.

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder